štvrtok 2. októbra 2014

Jennifer Probst - Séria Manželstvo s miliardárom

Ahojteee :-)

Rozhodla som sa, že troška obmením žáner, takže som sa po veeeľmi dlhom čase vrhla na romány pre ženy. Moja knižná BFF mi požičala prvé tri časti série Život s miliardárom: Dohodnuté manželstvo, Manželská pasca a Manželský omyl. Odporúča sa čítať v poradí: červená, zelená a fialová, ale myslím, že ak pre vás nebude spoiler to, že hlavní hrdinovia sa dajú na konci dokopy (prekvapivé však?), môžete čítať v poradí akom chcete :-)


O Jennifer Probst som prvýkrát počula až v súvislosti s týmito knihami, a musím povedať, že jej štýl sa mi veľmi pozdáva. Najviac sa mi páčilo, že všetky knihy sú písané z ženského a aj z mužského pohľadu. Veľmi fajn nápad! Dej mal vždy švih a rýchly spád, žiadne hluché miesta, zdĺhavé opisy alebo myšlienkové pochody. No a aký by to bol moderný ženský román bez sexu? Na môj vkus ho tu bolo presne tak akurát. Hlavná zápletka sa opakuje: ona nenávidí jeho, on ju, potom kvôli niečomu musia predstierať, že sú manželia, následne spolu začnú spávať a nakoniec zistia, že oni sú vlastne odjakživa do seba :-)

Teraz sa vyjadrím k prvým dvom častiam. Hlavní hrdinovia boli vtipní, sympatickí a ja ako čitateľ som sa s nimi dokázala zžiť, smútiť aj sa smiať (pri pasážach ako Alexa ukryla doma psa a prišli policajti, alebo ako sa Maggie učí variť to bez smiechu nešlo). Čo sa ženských postáv týka, nečakajte tie typické tupane bez mozgu, ktoré v tomto žánri prevažujú. Tie baby mali gule. A dokonca aj rozmýšľali. Fakt! Muži boli tiež sympatickí, milionári a krásavci (ako inak), ale neboli to takí tí machovia a lá Christian Grey, ktorému by ste najradšej dali kopačku do čela v očakávaní, že potom sa začne správať normálne. Na veľa fórach bola druhá časť označená ako najhoršia z celej série ale za mňa nie. Pre mňa bola najhoršia tretia časť - Manželský omyl.

Pozrite sa predchádzajúci odsek. Nič z toho, čo som v ňom napísala pri tretej časti neplatí. Hlavná hrdinka Carina je zvyknutá, že ju všetci berú ako decko. Tak ide všetkým dokazovať, že už je dospelá žena. Smola je, že v kľúčových situáciach sa ako decko naozaj zachová. Približne štvrtinu svojho času venuje práci v rodinnom podniku, a zvyšné tri rozmýšľaním nad tým koho ako a kde by "oprela" (pardon nevedela som to slušnejšie napísať). Hlavný hrdina Max sa podľa mňa správal ako hysterická ženská. Stále iba: kde si bola Carina, s kým a čo ste robili atď. Keby mám doma takého chlapa, tak pravdepodobne letí cez zavreté dvere.

Sériu Manželstvo s miliardárom odporúčam fanúšičkám podobného žánru. Je to príjemné a oddychové čítanie a dovolím si tvrdiť, že patrí k tomu lepšiemu, čo ženský román ponúka. Pokiaľ vás tieto knihy zaujali, dávam ešte do pozorností, že na budúci týždeň vychádza už štvrtá časť s názvom Manželský zväzok.

Majte krásny večer!

4 komentáre:

  1. O sérií som ešte nepočula. Erotické romány ma veru nelákajú, pretože vo veľkej miere sa v trištvrtine knihy rieši iba sex, ale keďže spomínaš, že je ho akorát a knihy majú aj dej, tak prečo nie? :) Možno po nich siahnem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) ano tieto knihy boli fajn ale pre mna je topka z takehoto zanru seria Crossfire, to sa mi pacilo este viac

      Odstrániť
  2. Já četla jen první díl a moc se mi líbil, ale přišlo mi, že ty další díly budou o tom samém, tak jsem se do nich nerhnula :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano mas pravdu v podstate je kazda kniha o tom istom, preto sa do stvrtej casti nehrniem, mozno niekedy ked nebudem mat co citat... aj ked to asi u mna nehrozi :-D

      Odstrániť